loading...
♥♦♥ فقط بخند ♥♦♥ اس ام اس خنده دار ♥♦♥ اس ام اس عاشقانه ♥♦♥
آخرین ارسال های انجمن
30phon بازدید : 247 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (1)

 

گودزيلامون انگشت کرده تو دماغش بش نگاه کردم گفتم:
تو مهدکودک چی بت ياد دادن؟؟
برگشته ميگه: به تو چه؟! تو دانشگاه بت ياد ندادن تو کار ديگران دخالت نکنی؟؟
يا روح القدووس:) اينا ديگه کين؟؟؟؟؟؟؟؟

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –

آقا قبلنا كه دانشجو بوديم امتحان انديشه استاد 16 تا سوال داد گفت از اينا 10 تاشو مياره مام تنبل همون 16 سوالو خونديم رفتيم سر جلسه ديديم اي دل غافل حتي به سوالم آشنا نيس منم هرچي از اون 16 سوال بلد بودم و آخرم يه نامه ي فدايت شوم با مضمون استاد انصافا اين رسمشه نوشتم. يه هفته بعد كه نمره هارو رو برد زدن فكرشو كنيد چند شدم؟؟؟؟؟؟ باورم نميشد 17 شدم و همونجا شعر منو همه خوشبختي محاله محاله محاله رو سرودم و بندري رقصيدم...

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –

چند وخت پیش رفتم موهامو پسرونه کوتاه کردم ( دخترم من ) البته نه خیلی کوتاه..
بعد امرووز مامانم اومده بهم میگه خعلی شبیه جاناتان گرت شدی :/
رفتم گوگل سرچ کردم دیدمش افسردگی گرفتم :|
من میرم روو صورتم اسید بپاشم الان برمیگردم :|

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –

هیچی لذت بخش تر از این نیست که وسط خونه تکونی یا موقع گشتن بین مدارک تو کمدها و چمدونای قدیمی چندتا پوشه حاوی کارنامه های مامان و بابات پیدا کنی.
اصلا از شدت خنده و گاز زدن در و دیوار خستگی امتحانا و پروژه ها از تن آدم در میره
اون به کنار بهونه آوردن هاشون خیلی جالبه
دیگه خیالم راحته نمره هام بیاد مامان و بابام نمیتونن دیگه اعتراض کنن. خخخخخ

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –


امروز داشتم يه رمان ميخوندم (طبق معمول تو مدت امتحانات ! D:)بعد دختره داشت پسررو توصيف ميكرد ميگفت چشماى قهوه اى كه رگه هاى سبر و سورمه اى داره دور قرنيه ى چشمشم مشكيه!
خوب كه چى الان؟؟؟مثلا دور قرنيه ى چشم من صورتيه؟؟
تازه اينكه چيزى نيست چشاى خود دختره هم بنفش مخملى بود!من با بنفش بودنش كارى ندارم ولى مخملى ؟؟؟؟!!يعنى چيجوريه؟انگار مثلا تو چشمش كپك زده؟؟!!!!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تنهاترین تنهای تنها در تاریخ 1393/03/10 و 21:45 دقیقه ارسال شده است

وب زیبایی داری. موفق باشی داداشکلک
پاسخ : سلام ممنون

وب شما هم قشنگ بود لینکت کردم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ميزان رضايت شما از وبلاگ در چه حده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 221
  • بازدید ماه : 155
  • بازدید سال : 14,099
  • بازدید کلی : 42,247
  • کدهای اختصاصی

    اخبار وبلاگ
     - دوستان بازديد کننده اين وبلاگ تازه راه افتاده لطفا ما را در گسترش اين وبلاگ ياری کنيد  ممنون