loading...
♥♦♥ فقط بخند ♥♦♥ اس ام اس خنده دار ♥♦♥ اس ام اس عاشقانه ♥♦♥
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 275 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

 

گفتم از عشق تو من خواهم مرد...
چون نمردم,هستم
پيش چشمان تو شرمنده هنوز...
گرچه از فرط غرور اشکم از ديده نريخت
بعد تو ليک پس از آن همه سال
کس نديده به لبم خنده هنوز...
گفته بودم از دل
برود يار چو از دیده برفت
سالهاست که از ديده من رفتی و ليک
دلم از مهر تو آکنده هنوز...
آتش عشق پس از مرگ نگردد خاموش
گور من گر بشکافند عيان میبینند
زير خاکستر جسمم باقيست
آتش سرکش و سوزنده هنوز...

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –

مجوزچاپ نميدهند! میگويند: قابل باورنيست، من فقط خاطراتم را نوشته بودم...!!!

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –

اين دنيا را به آنانی هديه ميکنم که

به خيالشان دنيا فقط برای آنهاست

ولی برای تو آسمان را آرزو ميکنم که هميشه مانند دلت زيباست

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –

ميدونی چيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عزيزم علاوه بر اينکه جات خالی نيست 
سر اينکه جات کی بياد دعواست  
پس برو بسلامت

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –

يادت باشددلت که شکست,سرت را بگیری بالا

تلافی نکن,فریاد نزن,شرمگین نباش

دل شکسته گوشه هایش تیز است

مبادا دل و دست آدمی که روزی

دلدارت بود زخمی کنی به کین

مبادا که فراموش کنی روزی شادیش آرزویت بود

صبـــــــــور بــــــاش و ســـــــاکــــــت...

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –

دلگیرم

از کسی که مرا غرق خودش کرد!

اما نجاتم نداد …

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –

خوشا آنکس که جانش از تو سوزد

چو شمعی پای تا سر بر فروزد

خوشا عشق و خوشا ناکامی عشق

خوشا رسوائی و بدنامی عشق

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –

تو آرزوی منی ای چراغ خلوت دل

مرا به جان تو در دل جز آرزوی تو نیست

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –

سکوت میکنم تا خدا سخن گوید

رها میکنم تا خدا هدایت کند

دست برمیدارم تا خدا دست بکار شود

به او می سپارم تا آرام شوم

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –

بعضی ها بهش میگن قسمت... اما من تازگیها بهش میگم به درک...

 

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –

نسیم اشکی که درنگاهت موج میزند

بارانیست ازعشق برای بیشترشدن آرامشم

ودل من چه بیقراراست برای تو

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –

دارم میرم…دارم پرمی کشم…دلم برات پرمی کشه…

قلبم برات پرمیزنه…واینک درحال پرپرشدنم

مثل گل رز برروی سنگ قبر…

چه قدرنبودت سخت وعذاب آوره…آه

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –

برای تعبیرتمام رویاهام

همین که باشی کافیه


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ميزان رضايت شما از وبلاگ در چه حده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 201
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 14,079
  • بازدید کلی : 42,227
  • کدهای اختصاصی

    اخبار وبلاگ
     - دوستان بازديد کننده اين وبلاگ تازه راه افتاده لطفا ما را در گسترش اين وبلاگ ياری کنيد  ممنون