loading...
♥♦♥ فقط بخند ♥♦♥ اس ام اس خنده دار ♥♦♥ اس ام اس عاشقانه ♥♦♥
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 120 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

گاهی يه جوری ميکشنت

وقتی تکه هاتو به هم ميچسبونند يه آدم ديگه ای ميشی

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –

به سلامتی اون پسرايی که

بعد از دوسال رابطه

هنوز قبل از اينکه از خواب پاشی بهت مسيج ميدن :

سلام عزيزم صبحت بخير...

... و اگه ديرجوابشون رو بدی زودی بهت زنگ ميزنن که مثلا :

ميخواستم خواب نمونی و دير به سرکارت نرسی

ولی ميدونی که واسه اينکه دلت ديشب یه کم گرفته بود نگرانن ....

اونا که هيچی ازت توقع ندارن جز ديدن لبخندت...

کمبود محبت ندارن ...

دوستت دارن از ته دل ...

بهشون خيانت نکنيد

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –


هميشه وقتي گريه مى كنى اونى كه آرومت ميكنه دوستتداره/امااونى كه باتو گريه ميكنه عاشقته  :|

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –

و امشب را فقط امشب

برای خاطر آن لحظه های درد

کنار بستر تاريک من ، شب زنده داری کن

که من امشب برای حرمت عشقی

که ويران شد....

برايت قصه ها دارم

تو امشب آخرين اشکم بروی گونه می بينی

و امشب آخرين اندوه من مهمان توست

بيا نامهربان....

و امشب را کنار بستر تاريک من شب زنده داری کن

چه شبهايی که من تا صبح برايت گريه می کردم

و اندوهم هميشه ميهمان گوشه و سقف اتاقم بود

قلم بر روی کاغذ لغزشی دشوار می پيمود....

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –

هميشه عكس نازت روبرويم

نگاه تو دليل جستجويم

چرا بايدتمام حرفهارا

بدون تو به تصويرت بگويم؟؟:-(

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –

گاهى بايددورخوديك ديوارتنهايى كشيد،نه براى اينكه دیگران را ازخودت دوركنى بلكه براى اينكه ببينى چه

كسى براى ديدنت ديوارراخراب مى كند !

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –

هترينهارا نبایدديدوحتى يادكرد،بايدآنهارا ميان قلب خود احساس كرد:-)

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –
♥در آسمان اگر چه که سوسو نميزند♥چشمت ستاره است ببین مو نميزند♥اما ستاره قلب کسی را نبرده

است♥اما ستاره عطر به گيسو نميزند♥تو يک پری که عصر میان حياطمان♥نه نه پری که دست به جارو

نميزند♥حتی پری شبيه تو خوش خنده نيست نه♥لبخندهای ناز تو را او نميزند♥با اين همه دلم به جز آن روی ماه

تو♥اينجا به هيچ روی دگر رو نميزند♥

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –
قاصدک شعر مرا از برکن

برو آن گوشه ی باغ

سمت آن نرگس مست

و بخوان در گوشش و بگو باور کن

يک نفر ياد تو را لحظه ای از ياد نخواهد برد...

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –
چه زيباست کسی را دوست داشتن

با او عشق را ساختن

چه زيباست برای کسی سرودن

او را بعد از خدا ستودن

چه زيباست با عشق زندگی ساختن

عشق را يافتن

و تا ابد با او ماندن…

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –

داشتن تو

آی ميچسبه

مثل قدم زدن زير نم نم بارون

مثل بوس های تند تند و يواشکی

مثل چای بعد از ظهر

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –
دلم يک خيابان ميخواهد که بشود در آن با تو قدم زد

جايی که مردمش زبان ما را بلد نيستند و من به زبان خودمانی هی بگويم دوستت دارم و عابران درگير اين

کنجکاوی باشند که من چه ميگويم که تو اينطور ميخندي !!!

– – – – – – –فقط بخند– – – – – – –

هرجاكه دلى شكسته ديدى يادى زِدلِ شكسته ام كن

هرجا به قفس پرنده اى بود يادازپرُبال بسته ام كن

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ميزان رضايت شما از وبلاگ در چه حده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 138
  • بازدید سال : 14,082
  • بازدید کلی : 42,230
  • کدهای اختصاصی

    اخبار وبلاگ
     - دوستان بازديد کننده اين وبلاگ تازه راه افتاده لطفا ما را در گسترش اين وبلاگ ياری کنيد  ممنون